2 dagar innan tomten knackar på dörren.

Två dagar kvar till julafton.

Veckan har gått riktigt fort. I tisdags gjorde jag & mamma knäck här hemma på kvällen, eller snarare jag gjorde. Dem blev liiite för mjuka, men bättre det än hårda och sen får jag tänka på att det var första gången jag fixade knäck dessutom.


Igår (onsdag) slutade jag 14 och åkte direkt ut till Aida efter jobbet och när jag kom hem visade det sig att jag hade tappat min ring där ute, fick panik eftersom jag har den på mig hela tiden, så hämtade upp Sara, åkte tillbaka, och började att leta efter en silverring i snön. Vi letade ett bra tag & skulle ge upp, var tillbaka påväg till bilen och lyste vägen framför mig med mobilen och vips, där var den! Helt sjukt. Åkte även förbi mormor & morfar snabbt för att hämta lite julmat.


Idag (torsdag) har jag bara varit på jobbet, vår grupp fick godis av vår gruppledare så har ätit mååånga skumtomtar idag. Ikväll ska jag bara fixa här hemma inför julen, försöka mig på lite städning också tänkte jag. Dammsugaren ligger redo innanför dörren, så kanske dags att börja.... Snart.


/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!