22 Augusti, ett inlägg som aldrig blev publicerat.

Var ett tag sen jag skrev, har inte blivit av att jag suttit mig ner och skrivit helt enkelt. Jag har hunnit med en veckas jobb, haft myskväll med frugan och utgångar. Tycker den senaste veckan har varit riktigt bra faktiskt! Det enda är väl att jag haft ont i fötterna varje dag efter jobbet, plus feber måndag, tisdag & onsdagkväll som däremot gick över till morgonen, så jobbet har inte blivit lidande. Idag är det måndag & jag är ledig. Ska snart ta tag i mitt rum tänkte jag, ska slänga ut det mesta. Annars är det väl inte så mycket nytt som har hänt, det gamla vanliga bara.


Bild från Öland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!