Å-festen, Jobb och allt där emellan.

Jag hade rätt när jag skrev det tidigare inlägget, det blev hemfärd till helgen som har varit. Under resten av tiden på Öland var jag ute på söndagen och sen tog jag det mest lugnt hemma. Tog tåg hem och det krånglade så fick åka lite extra, men tiden höll dem iallafall.

Här hemma här det varit Å-festen under helgen, så det har varit mycket folk ute på gatorna. I fredags var jag, Sara & Martin ute, men vi gick aldrig till Strömsholmen eller Brasses utan var bara på Å-bryggan samt Royal. I lördags var jag nere med Jennie, vi körde en nostalgikväll och placerade oss där vi tidigare suttit när vi varit mindre, haha. Vi pratade en massa minnen där & sen senare på kvällen åkte vi några karuseller och var på strömsholmen samt brasses.

Jag har även varit på arbetsintervju, vilket resulterade i att jag nu har ett deltidsjobb på H&M-lagret. Känns skönt att ha något att göra om dagarna, samt att tjäna pengar dem dagar jag nu får jobba. Imorgon är det iallafall provjobb, tror det kommer bli jättebra!

Nej, nu ska jag ta något att äta, ni får ha det så bra där ute. Heipa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!