Top Of The Line

Har precis kommit in från en springtur längs havet, riktigt skönt var det! Solen stekte på ordentligt. Jag har även hunnit skicka in en religionsuppgift som jag började med idag, känns bra. Senare idag blir det spagetti&köttfärsås♥!

Igår åkte jag aldrig hem till farmor&farfar, hjälpte Annika med maten istället samt bakade en jordgubbstårta som var mucho gusto god! På kvällen följde jag med till Harrys när pappa, annika & my skulle spela bowling, sen träffade jag även Lina och hennes vänner där. Vi kom hem vid 22 och då kollade jag bigbrother sen gick jag och la mig & somnade direkt.

Idag är jag avundsjuk på pojkarna där hemma, Mange är en mästare på att få mig avundsjuk. Nehepp, duschen nästa.

saknar min fru, därför bjuder jag på en gammal bild!




Kommentarer
Postat av: frugan

saknar dig med <3

2011-04-19 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!