Thunderstruck

Har blivit ett litet uppehåll med bloggen som vanligt! Jag har iallafall hunnit med att komma hem från Öland, haft några utgångar, umgåtts med mycket folk & varit i skolan igen.

Igår var det en heldag ute på St. Ekeby och därefter var jag och tränade, sen hämtade Adam upp mig här hemma och vi åkte hem till hans pappa & fikade, vi var där ett tag och sen åkte vi hem till han och kollade film, kom hem strax efter halv tolv och somnade så fort jag la huvudet på kudden.

Idag har det varit en riktigt lugn dag i skolan med mycket skratt, som vanligt. Har en massa att göra ikväll, får se vad som händer och sker!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!