Öland!

Nu sitter jag i tvrummet hos pappa på Öland. Igår packade jag väskorna och körde hit, ensam i bilen i 4,5 timmar med hög musik och tankarna i högsta hugg, skriver man så? Haha. Bilresan gick bra, var orolig att köra fel men allt satt inklistrat i hjärnan så det var bara att köra på, får hoppas det går lika smidigt hem sen.

Idag fyller Lina 18 & Tim 19, grattis!! Dem kommer hit senare, jag ska innan det åka hem till farmor och farfar ett tag. Vädret här nere är jättefint, men inte så jättevarmt idag.

Jag har även glömt att berätta att jag & sara var på bio i fredags, såg Water Of Elephants, riktigt bra var den, så jag rekommenderar den starkt! I lördags var jag & sara ute, träffade en hel del folk & var med om några roliga händelser haha. Uppdaterar mer senare!

Jag saknar min fru där hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!