No Matter What

Nu har den efterlängtade kryssningen varit, den blev riktigt lyckad & jag hade det jätteroligt med flickorna! Det var mycket folk och det var mysigt att umgås vi 3 som vanligt igen, för er som inte vet åkte jag med Jennie och Julia.

Igår(fredag) fick det bli en 3dagars, jag och sara umgicks med pojkarna, vi sjöng singstar, spelade kort och umgicks i allmänhet. Vid 2 gick jag & sara ner på stan där vi träffade Klas, Johan & Simon, så vi följde med Klas och Simon till Jerre där vi var i en timme ungefär, var hemma till fyra.

Idag är det lördag & det blir en lugn kväll, funderar på bio, men får se vad man planerar med folket. Jag har även glömt att berätta en sak som hände när jag och sara var inne på stadium, jag skulle visa dem nya provhytterna och småsprang dit och ropade till sara "kom och kolla här, skynda dig" och sen öppnar jag en provhytt utan att tänka mig för och där inne stod det en man som blev helt chockad, pinsamt. Jag & Sara fick oss ett skratt iallafall, haha.

/Bex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!