Life Of My Own

Sitter här och tar det lugnt, gick upp 1 timme för tidigt då jag hade tänkt fel på tiden. Ska snart ta bussen ner på stan & ha cirkelfys på friskis på idrotten, hoppas jag överlever haha. Efter skolan ska jag boka sminkning till balen & sen följa med Sara när hon provar balklänningar.

Igår var jag som sagt med Jennie och planerade sommaren, jag kommer vara galet fattig när sommaren är slut... Det enda som inte har löst sig än är bil, så om det är någon som möjligen skulle kunna tänka sig att låna ut sin bil från 16 juni till 4 juli, så hör gärna av er!



Kommentarer
Postat av: Annika

vad ska ni hitta på för skoj då?

2011-04-14 @ 10:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!