Ordinary Day

Anonym; Jag drack inte mycket alls och dessutom inte sent heller, jag övningskörde på kvällen, så det var ingen fara alls.

Idag gick jag upp 11.30, riktigt skönt! Jag tog det lugnt här hemma, gick runt och sjöng medan jag fixade mig & samtalade i telefon med bananen som var sjuk idag. Jag promenerade till vilsta och hade hoppning där en timme på Bruttus, sen promenerade jag hem igen, det var min skoldag. Här hemma har jag pluggat teori & suttit här hela dagen, så jag har verkligen haft en speciell dag, or not.

Imorgon är det Stora Ekeby som gäller hela dagen, att gå upp tidigt är verkligen inte min specialitet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!