Helgerna försvinner!

Söndagen blev som sagt händelserik, började dagen att åka ut till Aida en sväng, anneli och alice fick rida ett litet tag också. Jag åkte hem för att vara hemma i någon timme innan det var dags att åka till Hållsta för att påbörja mitt och saras projekt, jag kan säga att det blev mycket skratt i stallet, men några mål i planeringen uppnådde vi iallafall, haha! Resten av kvällen spenderade jag hemma med släkten.

Idag är det en ny vecka och jag började med att gå upp 06.30 för att ha en lektion på körskolan 7.45, kändes lite sådär att behöva gå upp så pass tidigt när jag börjar skolan 12.30 och kunde fått världens längsta sovmorgon... Men körningen gick bra & jag stannade kvar på bilskolan tills min vanliga lektion började. Slutade skolan vid 16.00 och då hämtade mamma upp mig, sen körde jag runt lite och tränade på några övningar och nu sitter jag här och är helt slut, maten jag precis åt gjorde verkligen sitt. Snart är det idol, wohoo.




tänker bara på midsommar när jag hör texten!




Kommentarer
Postat av: simone

skön låt :D

2010-10-11 @ 11:32:42
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!