Underbar söndag!

Den här dagen har varit helt underbar! Den har rullat på i lagom takt och jag har hunnit med otroligt mycket. På morgonen/dagen har jag & andreas kollat tv och bara tagit det lugnt.

Senare på dagen övningskörde jag ut till Aida där jag var i några timmar. När jag kom ut dit var hennes hovar fixade och när jag såg det visste jag att dagen inte kunde bli bättre, så jag gick runt med ett leende där borta idag, sen hoppade jag lite med henne också och det gick super, så då fick jag ett ännu större leende på läpparna eftersom hon tidigare har varit rädd för bommar, sen galopperade hon helt avslappnat i båda varven av sig själv och då fick jag det största leendet! Så hela dagen har varit ett stort leende. Mamma & Karolina kom dit lite senare och sen övningskörde jag hem.

Här hemma har jag tittat på ensam mamma söker då Robin (limpan) är med. Sen bestämde jag mig för att skriva två riddagböcker som jag nu har skickat in, sen är jag snart klar med en uppgift som ska in på onsdag, men behöver ett papper Sara har bara. Nu kollar jag mamma mia och imorgon börjar jag 14,00.

Jag älskar söndagar! ♥

me löööve this horsie




Kommentarer
Postat av: Amanda

vi öser som faen! <3

2010-09-13 @ 09:47:29
URL: http://maaandyw.blogg.se/
Postat av: andreaaa

aw så söt :')

2010-09-13 @ 22:49:03
URL: http://andreaadiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!