Trevligt folk, gillas!

Gårdagen (lördag) spenderades med Sara, vi åkte ut till Hällberga på kvällen där det var fest och satt där ute till 00,30 ungefär? Mamma hämtade oss och vi fick skjuts till Fröslunda där vi träffade Prodell ett tag innan jag & sara insåg att bussen vi skulle åka till stan med precis hade åkt förbi oss på vägen bredvid, så vi satt en busshållsplats för långt bort... Så vi bestämde att promenera ner på stan där vi satte oss ett tag på Corner innan vi promenerade hemåt, på väg hem träffade vi på två killar i 30åldern som kom från Oskarshamn, vi hjälpte dem att hitta i staden & sen satt vi ute och pratade med dem i någon timme, galet underbara människor var dem! Vi var hemma runt fyra tror jag.

Idag har jag och Sara sovit bort halva dagen och sen övningskörde jag hem henne. Nu ikväll har jag och mamma varit ute och gått en sväng & sen har vi ätit äppelpaj, mumma! Jag måste även berätta, vi satt och gjorde körkortsprov på nätet, jag fick 45rätt och mamma 40rätt, man kan ju undra vem som borde ha körkort egentligen... Haha! Imorgon börjar jag 13.00, riktigt skönt.

2 veckor kvar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag får inte övningsköra om jag festat dagen innan.

2010-09-06 @ 10:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!