the first night on harry's

Igår gjorde man sin första debut på Harry's! På dagen gick jag en sväng med Jennie på stan och köpte ett par skor, sen var vi och hälsade på Julia lite snabbt. Senare på kvällen kom släkten från Öland hit, dem ska vara här hela helgen. Efter idol hämtade Amanda upp mig & vi åkte på förkrök för att sedan bege oss ut, kvällen innehöll mycket dans på scenen, träffade massa roligt folk och mycket skratt, så den blev lyckad!

Idag kom jag hem vid tolv ungefär, gick och la mig direkt och sov till två. Vid 18 hade vi bokat bort på Papas Tapas, så jag fixade iordning mig lite snabbt och sen begav vi oss dit. Maten var jättegod & promenaden hem efter behövdes. Ikväll har jag bara varit hemma och kollat på tv samt myst med godis. Snart är det dags att krypa ner i sängen & ladda inför en händelserik söndag, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!