saker och ting går framåt!

Imorgon är det återigen fredag, den här veckan har verkligen försvunnit!

Igår spenderade jag början av dagen på körskolan, sen promenerade jag ner på stan & träffade frugan och mami, vi gick runt ett tag på stan och sen åkte vi hem hit. Kvällen spenderade jag med Sara, vi kollade idol och tog det bara lugnt.

Idag är det torsdag och början av dagen spenderades återigen på körskolan, Julia var med mig dit. Jag klarade den sista fasen på teorin, så nu är det bara repetion och sånt som gäller! När jag var klar på körskolan promenerade jag ner på stan och gick runt med Sara, jag köpte en klänning till imorgon och sen var jag och klippte mig, vilket verkligen behövdes med tanke på att jag inte gjort det på över 1år, så nu är håret mjukt men kort. Körde en sväng till Tunapark och sen skjutsade vi hem Sara. Jag har precis bokat teoriprov & uppkörning, men eftersom Amanda inte berättade när hon skulle göra det, så tänker jag också vara hemlighetsfull! Mohaha. Om en kvart börjar idol, sen blir det att ta det lugnt så jag kan ösa gärnet imorgon på Harrys!

peace



Kommentarer
Postat av: Amanda

haha så du ska också till tandläkaren? ;)

2010-09-23 @ 21:26:24
URL: http://maaandyw.blogg.se/
Postat av: Pappa

kanske dags att uppdatera faktarutan ;)

2010-09-24 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!