Omvårdnad av mig själv

Nej men ser man pååååå, jag skriver ett till inlägg för dagen! Nu på kvällen har jag övningskört till hållsta och sen runt där borta en massa, sen när jag kom hem tog jag ett långt bad och nu sitter jag här igen. På tal om ett långt bad, jag har verkligen tagit hand om mig själv dem senaste dagarna här hemma, tagit långa varma bad, smörjt in mig, användt ansiktsvatten efter sminkborttagningsmedlet och sen har jag även smörjt in ansiktet(gör jag iofs jämt), men det känns riktigt bra faktiskt, ett plus i kanten är väl att jag har somnat skapligt tidigt och har varit pigg varje dag, wohooo för mig!

Bara för att någon inte älskar dig på det sätt du vill
betyder inte att de inte älskar dig av hela sin kraft.



Kommentarer
Postat av: Emmelsit

kul med övningskörning. gick bra`?

2010-09-03 @ 08:54:45
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv; haha den såg inte grå ut när jag målade xD

2010-09-03 @ 16:04:12
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!