Men ser man pååååå!

Dagen har innehållit många skratt med mina söta filurer i skolan♥ I skolan har vi bara jobbat med hästämnen och allt har rullat på lagom fort tycker jag, blev klar med min uppgift precis när vi slutade, sen satt jag & sara och lyssnade på bra musik och var allmänt flum haha. Efter skolan gick jag och sara runt en sväng på stan innan vi tog bussen hem hit, senare på kvällen övningskörde jag hem Sara och sen körde jag ett litet tag till. Resten av kvällen har spenderats framför tvn och finalen på Fångarna På Fortet. Snart är det sängen som gäller, imorgon är det skola och sen ska jag fixa en del när jag slutat.

Hoppas mina planer för nästa helg går igenom, behöver verkligen komma ifrån den här staden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!