Lugn helg

Igår var Sara här hela kvällen, vi kollade film och hade det mysigt. Vi hade köpt godis på godisland som vi även satt och moffade! Vi somnade inte sådär jätte sent.

Idag är det lördag, och jag ska ta en lugn dag idag också! Ibland är det kanske bra att ta det lugnt också... Jag ska snart iväg med mamma och fira Natalie som fyller år, efter det ska vi hem igen och senare kommer Andreas hit. Finns inte så mycket att skriva om den här helgen, men nästa, då jävlar.


Här är min, saras och mammas godisskålar!

Mitt goda godis!
Jag förstår varför det heter godis, god som i gott, mums!




Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; tack för din röst :D

2010-09-12 @ 18:59:16
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!