Idol 2010

Vaknade inatt vid 4 och kunde inte somna om, så har varit vaken sen dess. Dagen har spenderats ute på Stora Ekeby där vi till lunch gick runt med en veterinär som visade en besiktning, sen testade jag även på att ge en häst vaccin genom en spruta rakt in i halsen. På eftermiddagen red vi och sen slutade vi. Vi åkte med Kent in till stan där jag & sara gick runt till fyra, nu sitter jag här hemma och har precis ätit, jag ska snart plugga teori och sen blir det att hämta Sara som ska sova här, sen ikväll börjar även Idol 2010, äntligen!

Jag måste även rikta ett stort grattis till Amanda som klarade teoriprovet idag, nu är det bara körningen kvar!



Kommentarer
Postat av: Amanda

sen jävlar! :D

2010-09-07 @ 20:32:14
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!