Helg från en tisdag? Oh yes!

Nu har det gått två hela dagar då jag varit 18, känns inte som någon skillnad alls faktiskt!

Igår var det måndag och det var hoppning för Lotta Björe i vilsta, jag hade Legolas och det gick helt okej. Efter skolan övningskörde jag till coop och sen resten av kvällen spenderade jag här hemma.

Idag(tisdag) gick jag upp 05.40 för att åka till St. Ekeby, där borta var allt som vanligt och vi slutade vid halv tre, hade tänkt åka till körskolan men orkade aldrig, så följde med Sara hem till henne istället. Vi var i stallet & sen tog vi det bara lugnt och skrattade så man fick ont i magen, som vanligt med min fru♥ Mamma kom efter Idol och sen körde jag hem, nu har jag kollat igenom facebook och snart blir det sängen, känner hur kroppen vill krypa ner under täcket och hur ögonen vill stänga sig. Resten av veckan ska det vara praktik egentligen, men eftersom jag ringt runt som en tok överallt utan att hitta något så blir jag hemma veckan ut, så nu jävlar är det helg igen, det är såhär veckorna borde se ut!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

Idag kan man vinna en WANG inspirerad väska hos mig! :D Wanna join stumpilump? :D



Hoppas dagen rockar!

KRAM!

2010-09-22 @ 12:49:43
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Fin blogg

2010-09-22 @ 13:05:55
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!