Finally helg igen!

Idag har jag spenderat dagen på Strömsholm med klassen, det var 4års kvalitéetsbedömning. Jag & Sara intervjuade en jättesöt gubbe, åh han var så söt! Riktigt trevlig och allt var han. Sen satt vi och kollade på hoppningen till 13.30 då vi slutade och tog bussen hem, när vi hade åkt från Kvicksund in till torshälla hade busschauffören åkt fel och glömt hämta upp några människor så vi fick vända och åka tillbaka, inte roligt när man nästan är framme och har redan åkt buss i en timme ungefär.... När jag kom till stan åkte jag till körskolan där jag satt i en timme ungefär och pluggade tills dem stängde, gick ner på stan ett tag och träffade Andreas lite snabbt & tog sedan bussen hem. Jag kan även meddela att hela scotts-gänget gick ungefär 1m ifrån mig innan jag gick på bussen, sen några minuter innan hade deras buss åkt förbi mig. Snart bär det av till vilsta för hoppning!

Har även glömt meddela att när jag & mami var i Stochkolm var blondinbella där och signerade sin bok, först undrade vi hur all kö i gallerian kunde ha bildats, men alla var tydligen samlade p.g.a. henne, helt sjukt det där.. Helt tillgjord såg hon ut också när hon stod där, det jobbiga var att jag var tvungen att gå förbi henne TVÅ gånger.... Inte för att klaga eller så.

Eftersom min kamera inte funkar så får det bli googlebilder till det här inlägget!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!