Deprimerad flicka

Kom precis hem från bilskolan, har varit på risk 1an. Just nu sitter jag här hemma och är deprimerad, hela vägen hem från bilskolan gick jag och tänkte på allt och var nästan rädd att vistas ute bland bilarna. Sannolikheten att man möter en alkoholpåverkad är större än att du möter en taxi när du är ute? Det är helt jävla sjukt. Alla videon, bilder och exempel dem pratade om gjorde inte allt bättre direkt, usch, det känns som hela kvällen är förstörd. Att dem lyckas förmedla något, det är iallafall rätt.

Snart kommer Sara hit, hoppas hon får mig på bättre tankar! Vi ska åka till godisland & köpa godis, sen blir det antagligen en myskväll hemma bara, ovanligt? Ja, men skönt. Vi peppar för nästa helg!



Kommentarer
Postat av: AQ

jag var oxå helt deprimerad när jag hade varit på den där men som du sa så förmedlar dom ju verkligen nått!

2010-09-10 @ 18:59:57
Postat av: Amanda

jag var oxå helt deprimerad när jag hade varit på den där men som du sa så förmedlar dom ju verkligen nått!

2010-09-10 @ 19:00:15
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!