Bokat och klart!

Jaha, så var det återigen en vanlig torsdag. Dagen har spenderats i skolan där vi har fixat klart flak och liknande till studenten & bestämt oss för vad vi ska ha för spextema nästa vecka, det blir Fjortisar vs. Hårdrockare! \m/ Efter skolan åkte jag & Amanda till bilskolan där jag sedan satt och pluggade i 3 timmar innan mamma hämtade upp mig och vi åkte förbi Karolina en sväng. Om en kvart börjar ännu ett avsnitt av Idol, men idag får jag titta utan min Sara... Det gillas inte! Jag frågade precis Sara om det var något speciellt jag skulle skriva med i bloggen och hon svarade "det var väl inget speciellt, förutom att du varit allmänt störd hela dagen:)", jag tar det positivt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!