Äntligen Fredag!

Äntligen fredag!!! Den här helgen kommer bli gaaaalen.

Igår var det torsdag, hände ingenting speciellt, skola som vanligt och därefter direkt till körskolan för att köra en lektion, tränade att stå still i backar med kopplingen och sen klarade jag även det tredje delprovet på datorn, känns bra! På eftermiddagen/kvällen umgicks jag med Andreas, vi lagade mat och kollade film.

Idag är det fredag, gick upp tidigt idag för att hinna duscha/fixa mig inför skolfotot som var 8.30 imorse, kändes som bilderna blev total katastrof.... Aja, får hoppas på det bästa! Vi tog även spexfoto idag, vi hade klassens..., vi fyra girls var rockers, får hoppas den bilden blir bättre! Jag har spenderat tiden efter skolan med Sara som precis åkte härifrån, snart är det ridning och ikväll blir det 18års fest för Lina.

Jag kan även meddela att håret blev superbra!
2 dagar




Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; tack för din röst :)

Händer idag då? :)

2010-09-18 @ 15:41:34
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!