allt-man-lagt-på-hyllan dag

Idag har det varit skola som vanligt, dagen var riktigt lugn & på eftermiddagen planerade vi inför studenten & balen och det känns faktiskt ovanligt bra för att vara våran klass! Efter skolan fixade jag med saker jag länge inte "orkat" göra, men nu tog jag tummen ur röven och fixade allt, det började med att jag & amanda gick till badhuset och kollade priser för motionssimning där, sen gick vi till polishuset och hämtade ut mitt pass och därefter till bilskolan där jag skrev in mig, bokade även in en körning, riskutbildning 1 och satt ett tag och pluggade. Nu när jag sitter här hemma känns det otroligt bra att jag äntligen fixat allt, finally.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!