18år, grattis till mig!

Så har ännu en helg gått och jag har hunnit blivit 18 på köpet!

I fredags var det lokalfest i Mesta för Lina. Kvällen innehöll mycket dans och många skratt, så tycker kvällen blev lyckad. Har inte så mycket mer att skriva om fredagen.

Igår var det lördag och det var 18 års fest för mig här hemma, kvällen tycker jag blev lyckad, även fast vissa människor/händelser skulle man kunnat skippa. Men det var min födelsedagsfest, så jag öste gärnet och hade galet roligt! Tack alla människor som gjorde min födelsedag oglömbar!♥

Idag är det den 19e september, alltså min födelsedaaaag!!!! Helt plötsligt får man göra allt man tidigare inte har fått, så nu kanske man ska adoptera en liten bäbis från kina eller något? Jag har mått otroligt dåligt och varit allmänt seg hela dagen, så har sovit och försökt städa lite innan släkten kom hit för att fira mig. Jag har hunnit rösta för första gången och sen har jag ätit underbart god kebab. Klockan är halv tolv och jag kollar på valet, snart blir det sängen vilket kommer bli otroligt skönt. Jahapp, då har man fyllt 18.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!