15 september

Idag är det onsdag, jag skrev aldrig något inlägg igår för hade aldrig tid.

Igår var vi på st. ekeby hela dagen iallafall, sen när vi slutade fick jag skjuts till bilskolan av Amanda, jag satt där i några timmar innan det var dags för första körlektionen! Lektionen gick superbra och det jag skulle tänka mer på var att kolla döda vinkeln och våga mer i trafiken, men annars gick det finfint. Jag & mamma promenerade hem från bilskolan och sen sprang jag en sväng till vilsta där jag träffade Sara som skulle sova här.

Idag är det onsdag och jag har varit ledig eftersom några knappt har hittat en praktikplats, så jag & sara har ringt runt överallt i stort sätt, men ändå inte funnit oss någon plats... Vid två promenerade vi ner på stan där jag köpte hårfärg samt träffade Andreas, sen har jag suttit på bilskolan resten av dagen. Jag har bokat halkbana och resten av mina 10 lektioner nu. Sen när jag kom hem var jag duktig och dammsög i mitt rum + vattnade alla blommor. Just nu sitter jag med hårfärgen i håret och ska sätta mig och kolla på idol.

4 dagar kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!