wild side

Var några dagar sen jag skrev, men det är helgerna som är för planerade så jag inte hinner sätta mig här för att skriva. I helgen var jag hemma hos Sara i fredags och bara tog det lugnt och i lördags var vi ute, ryggen är halvt av, men inte klagar jag för det! Annars har helgen innehållit mycket övningskörning. Idag är det måndag & jag har varit hemma från skolan, vet ni varför? För jag hade teoriprovet idag, och vet ni vad? Jag klarade det!! Wohoo. Nu är det bara körningen kvar, sen har jag det där kortet i handen! Äntligen. Jag har även varit och bokat tid för tatuering, så om en vecka blir nästa konstverk skapat. Känns som allt flyter på bra, love it.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du råd med allt?

2010-10-26 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!