Underbar helg!

I fredags begav sig jag & frugan till Karolina och Andreas där vi satt och smådrack samt samtalade om allt möjligt, vi gick hem därifrån strax efter 02 och vi var inte här hemma förrän 03.30 ungefär, så det blev några omvägar + att vi hamnade på statiol som alltid på något konstigt sätt. Det var sjukt skönt att krypa ner i sängen när vi kom hem.

Igår var jag hemma på dagen, fixade mig rätt tidigt och åkte ner på stan för att köpa Spicy och sedan bege sig till Karolina & Andreas igen, men idag med Sara och Martin. Vi satt där och förkrökade innan jag och martin gick ut till Club Epic som hade invigning igår, kvällen var sjukt lyckad och det var en massa folk man kände + lärde känna, den kunde knappt blivit bättre, förutom att man kunde haft kvar pengarna man gjorde av med... Vid 2 begav jag mig till Skogstorp där jag spenderade natten.

Idag har jag tagit det lugnt och mest sovit bort hela dagen, har i stortsätt legat i sängen fram till 19. Nu ikväll har jag kollat på The Guardian♥, så har fällt några tårar. Nu är det sängen som gäller, har egentligen sovmorgon till 13.30, men har en körlektion 10.10... Godnatt partypeople!



Kommentarer
Postat av: Amanda

filmen var jätte bra, men hur kunde du gråta till den? :o <3

2010-10-04 @ 09:07:53
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!