traktor-/fyrhjulskörning!

Nu var man hemkommen från Norrköping, kom hem igår. Dagarna där borta har gått skapligt fort & vi har testat på att åka traktor och fyrhjuling. Var galen på fyrhjulingen sista dagen, sjukt roligt var det! På kvällarna myste vi inne i stugorna eller kollade på träningar, måste även passa på att tacka flicksen för några mysiga dagar med dem♥ Dessutom heter jag från och med nu Roberta som dem skrev på en lapp med resultatet från teoriprovet som jag förövrigt fick alla rätt på, känns bra inför teorin som snart skrivs.

Vi kom alltså hem i onsdags vid två ungefär, blev bjuden på spicy vid fyra och sen spenderade jag kvällen hemms hos Karolina. När jag väl kom hem så var det otroligt skönt att sova i sin egna säng! Annars har det väl inte hänt så mycket sen jag åkte iväg. Imorgon är det äntligen fredag igen, hoppas den här helgen går fort!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!