KÖRKORT!

Det första jag ska meddela kanske är att jag fått KÖRKORT! Fick det på första försöket i tisdags, känns riktigt bra. Så jag har åkt bil en hel del dem senaste dagarna, love it. I onsdags var jag & sara på Nybron, träffade mycket folk man kände, men ändå är nybron sämst, dålig musik och ingen dans över huvudtaget känns det som. Idag är det fredag och det är höstlov, sista höstlovet i ens liv... Kommer sakna loven! Ikväll är det ridning och därefter blir det en kväll i Hållsta med Sara, Martin, Adam, Mange & Fredde, kommer bli awesome.

jag somnade med ett leende på läpparna, men varför känns det ändå så omöjligt?



Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till körkortet!!! Då räknar jag med en överraskande påhälsning nu under lovet då ;)

2010-10-30 @ 08:07:21
Postat av: Annika

Och då lovar jag bjuda på köttfärssås.=)

2010-10-30 @ 20:07:36
Postat av: Andreas

Du var duktig som klarade det gumman!

2010-11-01 @ 11:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!