GRATTIS FRUGAN♥!

I tisdags var jag på sjukhuset på morgonen, tog blodprov och ska få en ny tid & äntligen tar dem tag i allt!! Vid fyra hade jag körning och sen senare på kvällen åkte jag hem till min fru och spenderade natten där.

Igår var det onsdag och jag var hos Sara till två och därefter gick jag på stan med Jennie & Julia, vi gick runt där till fyra ungefär och sen åkte jag med mamma till TunaPark där vi gick runt till 20, hittade ingenting som vanligt... Det var väl min onsdag, spännande dag och sådär.

Idag är det torsdag och en viss Sara Carlsson fyller 18 idag, GRATTIS FRUGAN!!! Världens bästa vän, love you♥. Så har varit hemma hos henne och moffat smörgåstårta, vanlig tårta och allt vad det nu var man stoppade i sig. Kom hem därifrån vid åtta, sen har jag bara tagit det lugnt. Imorgon, då jävlar ska vi göra staden osäker, fyfan vad vi ska röja!!!


världens sötaste fru♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!