fuck this shit

ÅÅÅÅH! Hade precis skrivit klart ett inlägg och när jag skulle publicera det försvann ALLT!

Igår var det iallafall 10/10/10 och jag ställde klockan på 10:10 för att snabbt kolla på mobilen och sedan somna om igen. Gårdagen spenderades mest i soffan & sängen, men jag hann även med att besöka kusinen i hållsta där vi spelade guitar hero & när några fler från släkten kom fikade vi.

Idag har jag haft dubbellektion på körskolan och sen suttit där och pluggat tills jag började min ridlektion i vilsta. Ikväll har jag och mamma varit & kollat på en grej, annars har jag väl inte gjort något speciellt direkt. Snart blir det sängen för att försöka få några timmars sömn innan jag ska till sjukhuset imorgon.

Hoppas allas vecka har börjat bra, för det har verkligen inte min gjort.




Kommentarer
Postat av: emmelist

sa ju de :D i loved it :D

2010-10-12 @ 00:52:24
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emmelist

fan va dryyygt när saker försvinner sådär!

2010-10-12 @ 07:45:41
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!