days goes by

Gårdagen spenderades i stallet, diskutionerna på lunchen gav många skratt kan jag meddela! När vi hade slutat gick jag runt med Sara ett tag på stan & sen skjutsade vi henne till stallet och sen åkte jag och mamma iväg till Biderman för att köpa sporrar. Kvällen spenderade jag i skogstorp, jag somnade galet fort på kvällen.

Idag har jag varit med Sara hela dagen, vi har varit i stallet & sen har vi flummat, sånt som vi gör bäst helt enkelt. Jag blev hämtad av mamma strax efter 20 och just nu sitter jag och kollar på Kungarna Av Tylösand♥, och önskar galet mycket att min fruga skulle vara 18 så vi kunde parta loss med dem på fredag här i stan... Nej, nu börjar det igen, uppdaterar mer imorgon om jag överlever halkbanan!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

har du också en fruga? lovely :D

2010-10-07 @ 11:01:53
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!