allt för min fru!

Den här helgen har utan tvekan varit galen! I fredags skulle vi till "harrys" och jag förkrökade hemma hos Sara för att sedan åka till "Karolina" och fortsätta där innan vi skulle ut, men när vi satte oss i bilen fick Sara en ögonbindel på sig och vi åkte till ett ställe i Skogstorp där vi hade annordnat en överraskningsfest! Kvällen innehöll mycket dans, mycket folk och allt vad som nu hände, anser att kvällen blev mer än lyckad faktiskt! Hoppas du hade roligt frugan♥

Min mobil försvann under kvällen på fredagen, men eftersom man har världens bästa vän så hittade Sara den ute dagen efter när dem städade, den låg under där man stod och jag förstår inte hur hon jämt kan hitta den, men fan vad tur att man har henne!

Igår(lördag) var jag, sara & adam här hemma hos mig innan vi drog till Epic, i början var det tomt med folk men det började efter ett tag att rulla in folk, så även den här kvällen blev lyckad! Idag är det söndag och jag skulle behöva ännu en söndag till känner jag, men snart ska jag packa för att bege mig till Norrköping imorgon med klassen där vi ska ha basmaskinskörning, kan bli spännande, haha! Kommer hem därifrån på onsdag, så blir inget mer inlägg förrän dess iallafall, nej nu måste jag packa! Heipa.



Kommentarer
Postat av: Linn

Kika in mina tävlingar i min blogg, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html

2010-10-19 @ 11:08:00
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!