1 oktober

Har inte skrivit sen i måndags, men har varit upptagen och inte haft tiden.

Veckan har jag spenderat med Lina som varit här och hälsat på♥ Sen har även pappa varit här. I onsdags var jag ute på onsdagsfesten med Jennie & Lina. Kvällen var riktigt rolig och innehöll mycket skratt, tack tjejer♥! Jag har spenderat mycket av min tid på körskolan också, känns riktigt bra med allt.

Igår åkte pappa & lina hem till Öland igen, så nu är det tomt hus här hemma. Idag är det fredag & jag har ridning ikväll, sen kommer frugan hit och kvällen får vi se hur den planerar sig! Hoppas alla får en underbar helg, för det tänker jag ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!