the weeks keep going

Nu har en helt ny vecka gått och det är bara 5 veckor kvar på den här terminen, den första snön har kommit och jag har varit med om att bli påkörd. Jag har spenderat dagarna i skolan och sen på kvällarna har jag mest tagit hand om Andreas som haft ont i sitt öga. I tisdags kom första snön och det var sjukt halt ute, jag åkte runt i sommardäck och fick krypa hem från kvicksund som är några mil härifån + att en bil inte hann bromsa och åkte in i bakdelen på min bil, dock hände ingenting speciellt som tur är. Jag har även köpt mig en stickad tröja, en ny bh och en ny tshirt! Nu är det fredag och ikväll är det ridning och därefter blir det Harrys, hoppas på en rolig kväll även fast jag är sjukt trött! Hoppas alla har det bra ute i snön.

/Becka. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!