slut på sista lovet

Var som vanligt ett tag sen jag skrev, nu är det söndag och imorgon är det skola igen.

I onsdags var det galet mycket folk ute och jag hade så sjukt roligt! Jag hade dem närmsta med mig och det kändes som ingenting kunde bli bättre, så tack alla! Resten av tiden har jag spenderat med Sara & med Andreas, jag och andreas är bäst på att laga mat har det visat sig och sen i lördags hade jag en underbar kväll hemma hos Sara med henne & Linda, plus att några andra pojkar kom över ett tag. Idag har jag fått ta hand om Andreas som har fått en tidning i ögat vilket ledde till en hornskada, så han har jätteont stackarn, tur han har mig♥! Just nu sitter jag och kollar på EMA som går på mtv, sen blir det sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!