otursvecka?

Den här veckan har absolut inte varit på min sida, allt som kan hända har typ hänt.

Det började med att jag och Sara skulle till västerås i tisdags för att boka biljetter till sabatonkryssningen, först glömmer jag att svänga ner mot västerås och åker fel, sen när vi kommer till siljalinebutiken så får vi reda på att alla hytter är bokade och vi blir deprimerade, därefter skulle jag kolla efter ett par skor jag vill ha, men dem är tydligen slutsålda över hela sverige typ, vi bestämmer oss för att åka hem och på hemvägen kör jag fel väg och sen när vi till slut når eskilstuna hamnar vi i världens längsta bilkö.

Den hemska dagen övergick till onsdag, då vaknar jag med feber och är genomförkyld. Självklart ska det inte räcka med allt som hände dagen innan.. På kvällen sov andreas här iallafall och tog hand om mig♥ Imorse (torsdag) vaknade jag upp och hade urinvägsinfektion, självklart ska jag få allt på samma gång. Nu börjar allt släppa iallafall & jag mår helt okej, men usch för den här veckan.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!