HÖSTLOV!

Hänt otroligt mycket sen jag senast skrev. I fredags hade jag hilton på ridningen, sjukt länge sen! Därefter åkte jag till Sara & sedan vidare ut till Hållsta där jag spenderade resten av kvällen, kvällen var helt galen, går knappt att beskriva, killarna var stupfulla när vi kom dit och sprang runt nakna, vi bastade och hade galet roligt. På lördagen vaknade vi runt tio, då hade killarna redan öppnat första ölen och var i fullgång igen, haha. Färgade martins hår när vi vaknade och sedan åkte jag & sara hem till henne vid halv ett ungefär.

På kvällen på lördagen var det dags för den årliga halloweenfesten, jag, sara & martin bestämde i sista sekund att vara playboymansion, så martin var vår pimp och vi hade blonda peruker och allt vad det nu var. Jag tycker kvällen blev helt okej faktiskt.

Resten av tiden från söndagen har spenderats med Sara & en del med Andreas också, jag har även hunnit tatuera mig, åkt en sväng till västerås där vi gick på IKEA, Hööks och MediaMarkt, därifrån kom vi hem med en ny digitalkamera och jag har även hunnit fått vattenplaning.

Ikväll är det lill-lördag och det blir utgång på Harrys ikväll! Kungarna kommer tillbaka dit, så det verkar som galet mycket folk ska ut, kommer bli awesome! Uppdaterar mer någon annan dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!