helgens tokigheter

Ännu en helg har gått och dagarna bara försvinner, snart är det nyår igen och det blir 2011, året då allt händer.

Den här helgen spenderades på Harrys i fredags med Sara, Amanda, Eve och sen träffade vi massa folk där, andreas hämtade upp mig vid två och sen åkte vi hem hit och sov. Igår sov jag och mamma bort halva dagen, vi vaknade 15.15, lite senare åkte vi ner på stan för att äta på ming, var riktigt mysigt. Kvällen spenderades här hemma med en myskväll med Andreas även fast han somnade direkt när han kom hit typ haha. Idag har jag varit på tunapark med mamma, handlade nytt smink + hårfärg. Vid åtta ska Andreas hämta upp mig så ska vi ta en tur till Karolina & Andreas tänkte vi. Imorgon är det skola igen, uppdaterar mer någon annan dag! Ha det bra i kylan.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!