veckorna rusar fram...

Måndag: Skolan var rätt lugn, vi har flyttat fram historian så jag slipper håltimmen och slutar därför en timme tidigare på måndagar, skönt. Historian var faktiskt intressant, vi pratar om förintelsen och allt sånt där just nu. Efter skolan åkte jag hem, var hemma en timme ungefär innan jag promenerade till vilsta för att kolla när BK Pontiak spelade. Dem förlorade med 12-0, men matchen var faktiskt lite rolig att titta på ändå! Blev hämtad av mamma när matchen var slut. På kvällen hände inget speciellt.

Tisdag (idag): Idag gick jag upp 05.45, vi skulle iväg på studiebesök på en bondgård... Dagen bestod av att kolla när några kossor mjölkades med maskiner och sen gå i en lång gång där korna åt och ha ungefär 200 kor runt omkring sig. Därefter åt vi och sen slutade vi halv tolv, en skön dag så att säga. När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen då jag stank ko! Nu under kvällen har jag & mamma varit hemma hos Karolina och Andreas, åt pizza och kollade fotboll. Kom nyligen hem och snart är det sängen som gäller. Imorgon är det sista dagen innan "lov".

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!