my show goes on

Nu är det söndag och jag har inte skrivit sen onsdag kväll, dags att ta igen allting.

I torsdags red jag för Arnold med skolan, red Melodie och det gick faktiskt helt okej. Efter skolan åkte jag hem & duschade lite snabbt för att sedan åka till Karolina & Andreas för att fika med älskling och mamma följde även med. Vi var kvar där till runt åtta och sen åkte vi hem. Andreas kom hit lite senare på kvällen då han var och repade, sen sov världens finaste pojkvän här♥

I fredags var det skola som vanligt, fast vi var på skolan inne i stan och sen slutade vi halv tre. När vi hade slutat gick jag runt lite på stan innan älskling kom ner och vi gick runt tillsammans. Han åkte hem till sig och jag hem till mig för att senare ses på kvällen. Jag hade ridning på Vilsta och sen när jag kom hem var han här och väntade. Jag & älskling åkte till Karolina och Andreas för att umgås lite med dem på kvällen, vi kollade skräckfilm i 3D och hade det trevligt, vi gick hem halv två ungefär.

Igår (lördag) åkte Andreas hem rätt tidigt och jag var kvar här hemma, vid tre åkte jag hem till honom för att fira hans systers konfimation, vi åt trerättersmiddag och var sociala med hans släkt. Vi satt och åt från tre till kvart i sju, så jag var ganska mätt när jag gick därifrån kan jag säga! Vid sju tog jag & sara bussen hem till mig, här hemma hade vi sjukt roligt, spelade in en massa videon och allt vad vi hade för oss! Senare på kvällen kom andreas hit och vi tre + jennie åkte till en lokalfest i nyfors vid elva, vi stannade där en timme för att sedan bege oss till stugan där vi inte har varit på hur länge som helst! När vi kom dit var en viss pojke skapligt onykter, men det var ju hans födelsedag, grattis till niklas hillman! Runt två började dem i stugan somna(?) och vi gick mot stan. Träffade en massa trevligt folk och sen bestämde vi oss för att gå till Mikael och Nathalie där även Karolina, Andreas och Martin befann sig. Vi stannade kvar där till fyra och var hemma halv fem inatt, adde åkte hem men jag & sara promenerade hem i ljuset. Somnade direkt när vi kom hem.

Idag är det söndag, har varit allmänt seg hela dagen. Älskling kom hit strax innan sex och vi har kollat på Just Like Heaven och bara haft det mysigt♥ Han åkte precis hem (22.00) och nu sitter jag här, ska strax ta och krypa ner under täcket och ladda upp för en skolvecka med bara tre skoldagar! Underbart.

/Becka.

 


mitt röda hår i solen (det varierar i solen)

men det kan även se ut såhär i vissa ljus




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!