mygg♥

Roligt, hade precis skrivit ett jättelångt inlägg och sen slutar internet att fungera så allt försvinner! Brukar vara nogrann med att kopiera allt innan jag trycker på "publicera" men visst, när man glömmer, det är då det händer.

Sammanfattar allt kort istället. Sen i onsdags har jag hunnit med att sova hos Karolina, köpt bikini, sovit med älskling hela helgen♥, vart och grillat med 30 pers i vilsta, varit på fest hos happa med massa roligt folk + bra musik = dans hela natten + sjukt mycket skratt, jag har även sprungit i hagel iförd endast linne och shorts, varit och kollat på springpride här i stan och jag har även fått 39 underbara myggbett

Bilderna från helgen är inte att leka med.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Helgen var underbar ♥

2010-05-24 @ 08:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!