updates

Har inte skrivit sen torsdagskväll, så blir en sammanfattning i det här inlägget.

I fredags var det valborg, först var det nyby hela dagen, sen gick jag ett tag med Jennie på stan och letade kläder till kvällen som skulle spenderas ute i Västermo på lokalfest med 200 pers, men icke. Fick ett sms under dagen att den var inställd pga en massa anledningar. Alla började få panik över kvällen så jag bestämde mig för att ha en fest här hemma istället. Kvällen tyckte jag själv blev riktigt lyckad och jag hade jätteroligt! Halv två bestämde sig jag & älskling för att åka ut till Hållsta och träffa alla där ute, så vi kom dit till efter halv tre och åkte en kvart senare, men ibland gör man sina turer! En lyckad valborg i kortfattade ord.

I lördags (igår) var jag hemma hela dagen och senare åkte jag iväg till stallet, kom hem därifrån vid åtta ungefär och vid tio åkte jag till älskling där jag sov inatt. Vi kollade på Avatar och hade det jättemysigt♥

Idag (söndag) vaknade jag upp hos älskling strax efter elva och var tvungen att ta första bussen hem, Sara åkte med mig hem och här hemma fixade vi oss för att åka och kolla på fotbollsmatch mellan BK Pontiak och FC Meatspin. Älsklingen och pojkarna spelar i BK Pontiak som vann med 2-1. Åkte till stallet lite senare med Sara och nu har jag inte gjort mycket alls här hemma, ska strax krypa ner i sängen, skola igen som vanligt...

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!