simmande spermier

Igår hade jag och älskling 4 månader

Igår (måndag) var det en vanlig skoldag, dagen var riktigt skön även fast jag gick till fem. Under håltimmen umgicks jag med Sara & älsklingen, vi satt på torget och tittade på gulligt folk som promenerade fram och tillbaka på eskilstunas torg. Efter skolan plockade jag med mig godisremmar & polkagrisar, så är det någon som vill köpa, säg till. Gick runt med älskling ett tag på stan när jag hade slutat och sen åkte jag hem med mami.

Idag (tisdag) gick jag upp 05,45 och tänka sig, jag var trevlig och pratglad imorse!!! Det brukar nästan aldrig hända när jag precis vaknat, speciellt inte så tidigt. Halv sju åkte jag hemifrån med mamma och sen tog klassen bussen ut till St. Ekeby, där borta åkte vi vidare till Askö stuteri där vi fick se när en hingst tömde sig och se genom ett mikroskop hur spermierna simmade runt. Riktigt intressant dag! (bilder från tömningen kommer) När vi hade slutat gick jag runt med älskling & sara ett tag på stan, därefter gick jag och solade. Mamma hämtade mig på stan halv sex från stan och då åkte vi till Tunapark och köpte ny foundation till mig + en hemlig sak som jag antagligen kan berätta imorgon.

/Becka.


en söt rebecka utan smink :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!