så blev vi tre

Vem är anonym som har kommenterat i förra inlägget?

Jaha... Vad har hänt sen senast? Jag, mamma och älskling har varit i stockholm, gick runt på stan i sex timmar och kom hem med: ingenting. Ovanligt? Nej. Hälsade även på Christine, Emelie, Janis & Erik. Har festat i helgen hos gurr på fredagen och fredde på lördagen, varit i skolan, haft namnsdag, varit med i radion två gånger under en dag, varit hos aida och igår var jag och kollade fotboll.

Där hade ni en sammanfattning av mina dagar sen i torsdags. Idag är det onsdag och jag ska strax ta bussen ner på stan för att snabbt träffa älskling och sen bär det av till mammas jobb för att äta mat, smarrigt! Ikväll är det TrueBlood♥

/Becka.



visst är vi lite söta som föräldrar?




Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

så man ser ut! Älskar bilden på emelie och dig! mest emelies min!!

2010-05-19 @ 20:18:22
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!