makeover

Hemligheten jag inte kunde berätta igår är att jag köpte ett litet A till en silverkedja som jag lånar av älsklingen, det blev jättefint och nu har jag även hans bokstav närmast hjärtat dygnet runt ♥

En sak till jag kan berätta är att jag numera är rödhårig! (bilder kommer)

Dagen har spenderats i skolan och sen direkt hem till Sara där hennes mamma färgade håret på mig, blev superbra! I love it. Därefter gick jag och träffade älskling ett tag, kollade klart på Avatar som var sjukt bra! Tog bussen hem halv sex och sen var jag hemma ett litet tag innan jag promenerade till vilsta där pojkarna hade match, jag & jennie kollade och den slutade 2-1 till motståndarna, men det var en riktigt bra match. När jag kom hem kollade jag på sista delen av andra avenyn och nu är det true blood♥

Imorgon ska jag hoppa för Arnold Assarsson och sen på kvällen hem till Karolina & Andreas för att fika och därefter sover älsklingen här! Myspys♥

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Blev helt varm när jag såg det :') Imorgon kommer bli underbart ♥

2010-05-05 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!