ibland älskar jag skolan

Idag är det måndag, så ska väl egentligen skriva att det är skola som vanligt, men icke. Har studiedagar idag och imorgon, sjukt skönt och välbehövligt efter helgen. Jag vaknade vid ett idag, gjorde iordning kroketter & kykling i sås, otroligt gott var det! Satte mig sedan och gjorde klart en historiauppsats och skickade in den duktig som jag är. Vid åtta åkte jag hem till älskling där jag sitter just nu och äter rester från hans grapefrukt. Han sitter och spelar bas och är allmänt söt♥ Mamma ska hämta mig härifrån sen & pappa är hemma hos mig nu också, han kom idag och stannar till onsdag.

Imorgon är det studiedag igen och sen vid 17.00 ska jag och fika med Alejandro, Katarina, älskling & Sara.

/Becka.

Ps. Nu är jag lite busig och hackar bloggar och grejer, men ville bara säga att jag älskar dig Rebecka♥ //Pakka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!