hårinpackning

När jag badade tidigare idag tänkte jag att jag skulle använda hårinpackning, vilket sker alldeles för sällan! Jag använde mig utav Schwarzkopf Bonacure Repair Rescue Treatment, använde det i hela håret och just nu är det helt underbart lent och mjukt! 5 av 5 toasters från mig.






Schwarzkopf Bonacure Repair Rescue Treatment

Djupverkande vår för stressat hår. Idealiskt för hår
som behöver återuppbyggas efter kemisk eller
mekanisk behandling. Skölj ur.

pH 3,0 - 4,0

Vårdeffekt: 4

Hårtyp: Håret är synbart stressat, det har utsatts
för upprepade kemiska och mekaniska behandlingar.
Håret har inre skador, och är både livlöst och
benäget att gå sönder.

Fördelar: Tack vare en hög koncentration av aktiva
ämnen får poröst och försvagat hår omedelbar vård
av dessa inre skador. Ny, innovativ sammansättning
med rikt krämig konsistens ger intensiv lyster och
förbättrad elasticitet. Upp till 30% mer vårdeffekt än
traditionellt balsam och passar därför för intensiv
djupverkande vård.

Ingredienser:
Cura+ Protein Complex: verkar aktivt återuppbyggande
och stärkande.
Pantenol: verkar fuktgivande.
QCA Care Complex: slätar ut håret och jämnar ut
oregelbundenheter i hårstrukturen.

Användning: schamponera med BC Repiar Rescue
Shampoo. Applicera i fuktigt hår och massera in i
längder och toppar. Låt verka 5-10 minuter.
Skölj ur.

Tips: I extremt ömtåligt hår kan denna rika behandling
användas regelbundet. Efter att önskad resultat
uppnåtts, använd produkten en till två gånger i
veckan.




Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

hårigt inlägg

2010-05-24 @ 08:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!