HAPPY!

WOHOOOO! HAPPYFACE. SARA CARLSSON FÅR FÖLJA MED TILL ÖLAND UNDER MIDSOMMAR!!! När hon ringde och berättade började jag gråta och springa runt i lägenheten! Dem senaste dagarna har vi pratat om det och nu blir det äntligen verklighet, vi kommer göra den veckan till en av dem bästa i våra liv, believe me.

Igårkväll bestämde jag mig för att kolla när killarna spelade fotboll borta vid ekängen. Det var en riktigt mysig kväll & jag hade faktiskt riktigt roligt där borta med dem. Jag kom hem vid halv elva ungefär och sen somnade jag fort.

Idag(måndag) har det varit skola. Dagen har varit riktigt lugn och vi har fått reda på olika betyg och liknande. Efter skolan gick jag & sara på stan och sen kom även älskling och gick med oss. Köpte lite olika saker till mamma eftersom hon fyller på torsdag. Vi gick runt till halv sju och sen har jag bara varit hemma sen dess, har pluggat lite och sen har jag samtalat med sara ett bra tag också! Pepp.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: sarabanana

Kommer bli GRYMT!!!!!

2010-06-01 @ 12:02:49
Postat av: Andreas

Moengon!

2010-06-01 @ 20:16:36
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!